انا وزميلتي في الجامعه وامها الجزء التاني

 HASSNA
0


بعد ما نزلنا من العماره كانت ماشيه جنبي ن قادره ومتكلمتش خالص روحت البيت بعد ما وصلتها نمت شويه وصحيت رنيت عليها مردتش فضلت ارن عليها مردتش عليا تاني يوم نزلت الجامعه فضلت ادور عليها ملقتهاش كبرت دماغي منها قضيت يومي وروحت بليل رنيت عليها رديت قولتلها مبترديش ليه قالتلي كنت تعبانه شويه قولتلها ازاي مع اني مريحك علي اخر ضحكت وقالت مش التعب دا وبطل قلة ادب اول ما قالت كدا اطمنت كنت مفكر ان كل حاحه باظت قولتلها ما انا برضو بقول في حد يبق معايا ويفضل تعبان ضحكت وقالتلي انت عورتني اصلا قولتلها بس اتكيفتي صح ضحكت وسكتت قولتلها بس رائيك قالتلي يخربيتك دا كبير اوووي انا اتخضيت من اول ما حسيت بيه في المترو هنا اتاكدت انها كانت قاصده بعد ما كنت ناوي اعمل معاها سكس فون قولت اتقل عليها طالما هي كانت قاصده يبق سبها تستوي نزلنا الجامعه تاني يوم واتعرفنا علي مني كانت جايه تصور الملازم وطبعا كالعاده اسما عاملتها وحش وهي استاذنت ومشيت روحت انا واسماء وكالعاده في المترو لزقت فيها قولتلها ما تيجي نخرج نغير جو بدل ما نروح قالتلي ماشي ختها وروحنا قعدنا في حديقه علي الكورنيش كانت هاديه انا كنت عارفها قعدنا وفضلنا نتكلم شويه واحنا بنتكلم مديت ايدي علي فخادها كانت ملبن لحد روحت قارصها قالتلي براحه يا حماده جسمي كلو بيوجعني من ايدك قولتلها متخفيش النهاردا حاحه تاني هتوجعك روحت مودي ايدي علي كسها فضلت امشي صباعي عليه براحه من علي البنطلون غمضت عينها وفضلت تعض علي شفايها ولقتها بدات تتنهد لعبت شويه لحد ما هيجتها وقولتلها يلا علشان منتاخرش هي حتي اتفجئات وكان نفسها تولع فيا بس انا كنت قاصد علشان تفضل مولعه ومشتاقه روحنا وبليل قفلت تليفوني ونمت تاني يوم الصبح بتكلمني اروح اخدها ونمشي مع مترو قولتلها لا انا مش جي النهاردا هروح اقعد عند واحد صحبي قالت طب هنزل من غيرك ازاي قولتلها لو عايزه تعالي اقعدي معايا واوزعلك صحبي رفضت في الاول وبعد كدا قالتلي لا ااقعد انت مع صحبك وبعدين تعال ننزل شويه ولا ااقولك كل الي عندي النهاردا نازلين مش هيكون في غير اختي الصغيره تعال ونزاكر شويه انا كنت اتعرفت علي اهلها وهكا عارفني وعارفين اني بشرحلها وبنقعد نزاكر مع بعض بس انا مختصر الاحداث علشان مطولش قعدت شويه عند صحبي وروحت واخد بعضي ورايح عندها اول ما شفتها اتصدمت كانت سايبه شعرها ولبس لبسه بيتي وبنطلون هيتفرتك من عليها قعدنا شويه نرغي قولتلها امال فين اختك قالت نايمه قولتلها يا شيخه وساكته قالتلي ليه قولتلها تعالي وانا ااقولك روحت واخد شفايفها وماسك بزازها بايدي فضلت ادعك فيهم وامص شفايفها قالتلي تعال في الريسبشن لاختي تصحا ختها ودخلنا اول ما دخلنا روحت مدخل ايدي من تحت التيشرت والايد التانيه علي طيزها وهي ماسك في حضني كنت بقرص جامد علي بزازها وهي اه ااااااه يا حماده براحه بطل افتري مسكتها فضلت ابوس فيها ونيمت علي ضهرها وطلعت بزازها ختهم في بوقي وهي وفي عالم تاني وشغال صويت ااااااه براحه عليهم براحه هتقطعهم اااااااااه كفايه سبهم وانا شغال مص وعضعضه فيهم روحت نازل بايدي علي طيزها وروحت شاد البنطلون هي مسكتو وقالتلي لا بلاش كدا قولتلها متخفيش مش هتفضلي زي ما انتي رفضت فضلت ابوس فيها روحت شايل ايدها من علي البنطلون وحطتها علي زبري قالتلي كبير اوووي قولتلها طب خدي مصيه قالتلي لا بقرف روحت مطلعو اول ما شافتو برقت كل دا قولتلها خدي يلا قالتلي روحت ماسك دماغها وقولتلها مصي فتخت بوقها اول ما مصت شويه فضلت تكح رحت حاططهولها تاني مصت شويه وخربشتو بسننها مكنتش متعوده روحت مقلعها البنطلون اوووووف علي طيزها كانت جامده اووووي رحت مدخل صباعي صوتت قولتلها اختك جو وطي صوتك قالتلي براحه طيب فضلت ابعبص فيها وهي اااااااه هتعور تاني كفايه انا لسه حاسه بوجع المره الي فاتت ااااااااه يا حماده بيوجع اوووي قولتلها حلو قالتلي اه مكيفك يا لبوه قالتلي انا لبوتك كيفني يا حماده ااااااااه حلو اوي صوتك يا لبوه اختك هتصحي روحت فاتح طيزها وبدات ادخل زبري لقتها اتنطرت مره وحده وقالتلي لا دا كبير قولتلها عندك كريم قالتلي اه قولتلها هاتيه راحت جبتو وحطتلها كريم قالتلي هيوجع قولتلها متخفيش روحت بدات ادخل راس زبري بدات تصوت روحت كاتم صوتها وفضلت انكها شويه براس زبري وهي ااااااااااااااااااه احا دا كبير اووووووي فشخني فشخني ارحمني وطلعو حررررررام عليك دا راسو بس يا لبوه مدخلهوش تاني علشان خاطري اااااااااااه ااااااااااه فضلت انيك فيها وادخل زبري وانا بنكها شويه شويه لخد ما دخلت ربعو كدا وهي صوتها بدا يعلي ونزلت مرتين كفايه خلاص انا مش قادره وانا كنت لسه منزلتش روحت ااااااااااااه طيزي وجعاني كفايه خدي يا لبوه طيزك متكفيه اوووووووي بتوجعني اووووووي كفاااااايه اااااااااااه اااااااااااه زبرك كبير اووووووي قولتلها عجبك قالتلي من اول ما حسيت بيه كنت خايفه منو قولتلها كنتي عايزه يا لبوه قالتلي اووووووي اااااازززززه اااااااااااااه فضلت انيك فيها لحذ ما نزلت المره التالته وانا كنت خلاص روحت جايب لبني في طيزها اححححححح سخن اوووووي اااااااااااه طلعت زبري انت فشختني حرام عليك مش قادره ااقعد لبست والاندر اتملي من البن الي في طيزها ولقتها مش قادره تقعد روحت بايسها وضربتها علي طيزها وقولتلها همشي انا قبل ما حد يجي وانتي نضفي الدنيا من ريحة البن دي قالتلي ماشي طلعت علي الباب سلمت عليها وبوستها كانت ماشيه بتعرج روحت قولتلها تعالي قالتلي اي قولتلها تعالي بس دخلنا الريسبشن تاني قالعتها انت هتعمل اي انا مش قادره قولتلها هاخد الاندر دا تزكار خت الاندار وبعبصتها وسبتها قالعه وطلعت مشيت

انتظرو الجزء الثالث

إرسال تعليق

0تعليقات

إرسال تعليق (0)